ФЛАУ та компанію Puma нагородили за найкращий маркетинговий кейс місяця

324

5 вересня у Києві відбулася зустріч спільноти “Sport Business Club”, в рамках якої Федерацію легкої атлетики України та офіційного партнера ФЛАУ, компанію “Puma” було нагороджено за найкращий маркетинговий кейс липня – оновлення айдентики чемпіонату України з легкої атлетики, який відбувся 8-10 серпня у Львові. Нова візуальна концепція змагань набрала 669 голосів.

“Я хочу подякувати за це визнання, тому що для нас, для команди Федерації легкої атлетики України, яка працює над організацією, це справді дуже важливо. Дякую команді “Puma”, яка робить усе можливе, щоб ми зараз були потужно представлені всюди”, – висловила вдячність Ольга Саладуха.

Цьогорічний чемпіонат України з легкої атлетики дійсно запам’ятався атлетам як яскраве свято, а родзинкою стали унікальні медалі з гравіюванням імен та результатів переможців і призерів.

Попередня статтяУкраїнець став призером молодіжного чемпіонату Європи через 12 років після виступу
Наступна статтяУ Вінниці відбувся Фінал “Фестивалю легкоатлетичного триборства”