ІААФ хоче стати сучаснішою

130

ІААФ оголосила імена двох великих міжнародних компаній, що опікуватимуться розвитком її торгової марки

    ІААФ оголосила імена двох великих міжнародних компаній, що опікуватимуться розвитком бренду ІААФ. Передував цьому щасливому моменту кропіткий та під час напружений тендерний процес. The Works – компанія-лідер на ринку брендингових послуг зі штаб-квартирою у Лідсі, Великобританія, це рекламна агенція повного циклу, що наразі працює з багатьма топ-організаціями в спорті. В тісній співпраці з ІААФ, Тhe Works було розроблено процес посилення бренду, включаючи дизайн та структуру робіт, які необхідно втілити.

    На правах партнера до роботи буде також залучено компанію Whitestone, як консультанта зі стратегічних питань. Володіючи колосальними знаннями та творчим потенціалом в галузі стратегії марки, Whitestone більш сконцентрована на побудові та супроводженні спортивних брендів.

   Щоб отримати гарантований результат, ІААФ заручилась підтримкою світової маркетингової мережі Dentsu, з якою реалізовано не один успішний проект і вже розпочато роботи в рамках нового проекту.

    Такі іміджеві зміни передують столітньому ювілею ІААФ, що припадає на 2012 рік. На думку керівництва, саме час зробити марку ІААФ більш відомою, сучасною, доречною та захоплюючою у сучасному динамічному світі