«Спортивний маркетинг: дві сторони однієї медалі»

188

28-го березня пройде захід, покликаний стати платформою для обміну думками серед представників компаній-брендів, спортивних федерацій та клубів, рекламних агенцій та ЗМІ

Організатор, компанія «Конференс Хауз» запросила до участі:

·         Григорія Суркіса, Президента Федерації футболу України;

·         Сергія Бубку, Президента Національного олімпійського комітету;

·         Мирослава Дутчака, Заступника Міністра України у справах сімї, молоді та спорту;

·         Олега Шкребу, Генерального директора «Україна Футбол Інтернешнл»;

·         Олександра Волкова, Президента Федерації баскетбола України, Президента БК «Київ»;

·         Олександра Красюка, Генерального директора промоутерської агенції братів Кличко «K2 East Promotions»;

·         Віктора Самойленко, Президент «Поверхность ТВ» та інших експертів у цій галузі.

    На меті конференції стоїть аналіз міжнародного досвіду використання спортивного маркетингу, обговорення сучасного стану та потенціалу розвитку ринку спортивного спонсорства та реклами в Україні, демонстрація прикладів реалізації успішних проектів та методики оцінки їх ефективності.

    Захід може бути корисним оргкомітетам національних змагань та змагань за запрошенням, регіональним федераціям легкої атлетики та всім, хто бажає розширити свої знання в галузі спортивного маркетингу.

    При підготовці конференції не використовувались бюджетні кошти. З цієї причини, участь в заході носить платних характер. За реєстраційною формою необхідно звернутись до організаторів: kurashova@ch.kiev.ua, тел. + 38 044 541 18 38.

    Знижки учасникам (30%) передбачені у випадку формування групової заявки від організації, в такому випадку необхідно надіслати своє побажання на мейл media@flau.org.ua в термін до 20-го березня

 

Попередня статтяКласифікаційні нормативи
Наступна стаття«Таврійські висоти» львівських стрибунів