Звіт президента ФЛАУ Борзова В.П.

40
borzov_zvit
    Підсумки роботи федерації легкої атлетики України за період 2009-2012 рр.
 
    У звітному періоді свою роботу ФЛАУ спрямувала на виконання основних статутних завдань по розвитку виду спорту в країні. Одним з головних показників цих завдань є виконання національного календаря змагань, розвиток фізичного здоров’я населення України засобами і методами легкої атлетики та успішний виступ збірних команд на офіційних міжнародних змаганнях.
 

Організаційна робота
 
     За 4 роки суддівська колегія Федерації спільно з тренерами штатної збірної команди, на підставі положень про змагання, розроблених Федерацією, організували та провели 240 всеукраїнських змагань. З них:
• 69 чемпіонатів і кубків України
• 44 чемпіонати для юнаків та юніорів в тому числі 16 для ДЮСШ
• 88 всеукраїнських змагань з окремих видів легкої атлетики
• 39 масових пробігів і кросів.
 
    Національні збірні команди взяли участь практично у всіх офіційних змаганнях ІААФ і ЄАА, при цьому завойовано:
• 110 медалей основним складом
 • 50 медалей резервним складом.
 
    Особливо, слід відзначити досягнення Ольги Саладухи на чемпіонатах Європи, світу та Олімпійських іграх. Так само блискуче виступала жіноча естафетна команда 4х100м на протязі 3 років, її вище досягнення – це 3 місце на Олімпіаді в Лондоні. На сьогодні в команді підготовлені молоді призери та переможці найбільших міжнародних змагань – Олександр П’ятниця, Олеся Повх, Марія Ремінь, Єлизавета Бризгіна, Христина Стуй, Віра Ребрик та Олексій Сокирский, які можуть претендувати на завоювання Олімпійських нагород на Олімпіаді 2016 року в Бразилії.
 
     Комісія тренерів, співробітники офісу та виконком Федерації забезпечили розробку умов і критеріїв відбору, згідно з якими збірні команди взяли участь більш ніж у 60 офіційних міжнародних змаганнях.
    2054 спортсмена і тренера взяли участь в складі збірної команди України у чемпіонатах і кубках Європи та світу. Були своєчасно оформлені 67 міжнародних заявок, забезпечена своєчасна візова та фінансова підтримка збірних команд через оргкомітети чемпіонатів.
    Всі 2054 спортсмена і тренера були екіпіровані Федерацією для участі в вищезазначених міжнародних змаганнях.
 
Підвищення кваліфікації
 
     Для забезпечення якісного проведення всеукраїнських змагань Федерація забезпечила підготовку 96 суддів у відповідності до стандартів ІААФ.
    141 тренер пройшли курси підвищення кваліфікації за міжнародною програмою ІААФ. З цією метою були організовані виїзди для участі в 29 міжнародних семінарах та проведено 12 семінарів в Україні.
     Особливо слід відзначити успішну організацію, спільно з НОК України в 2011 році в Києві, Ради ІААФ, що стало прекрасною школою для співробітників офісу федерації у проведенні заходів високого міжнародного рівня.
 
Залучення спонсорів та маркетинг

    Федерація продовжує успішну співпрацю з фірмою «Найк», в 2010 році вдалося перепідписати контракт з 250-ти комплектів екіпірувальної форми на 300 щорічних комплектів. Федерація обладнала екіпірувальний центр, 2-3 рази на рік, через Кабінет Міністрів України цивілізовано оформляє і отримує екіпіровку у вигляді гуманітарного вантажу, при цьому самостійно проводячи її розмитнення.
     З 2010 року підписано контракт з фірмою «Самсунг» на надання безповоротної фінансової допомоги на суму 1 200 000 грн. щорічно.
     Спільно з фірмою «Коніка», за рахунок її коштів, розроблено проекти з будівництва і реконструкції нестандартних спортивних майданчиків та міні-стадіонів для дитячих спортивних шкіл України.
     З 2012 року з фірмою «Еврика» підписано контракт на забезпечення безкоштовним мобільним зв’язком тренерів збірних команд в період їх перебування за кордоном (змагання і збори) в обсязі до 24 000 хвилин щорічно. 
 
Міжнародна діяльність
 
Забезпечено участь 29 членів федерації в міжнародних семінарах (за кордоном) у тому числі:
• «Всесвітній саміт головних тренерів»
• Курси академії ІААФ для головних і старших тренерів
• «Спортивна медицина і анти допінг»
• «Система навчання та сертифікація тренерів»
• «Система навчання та сертифікація суддів»
• «Шкільна дитяча атлетика»
• Форум юних лідерів ЄАА.

 
     Кращі спортивні судді федерації регулярно проходять спеціальні міжнародні курси.
     Представники ФЛАУ регулярно беруть участь у всіх конгресах ІААФ і ЄАА, в 2011 році за поданням Української федерації Сергій Бубка був обраний віце-президентом ІААФ, співробітниця офісу Олена Відута у 2011 р. обрана та успішно працює в складі комітету розвитку ЕАА.
     У 2010 році Україні, ФЛАУ і місту Донецьку довірена організація і проведення чемпіонату світу серед юнаків у 2013 році.
     Федерація регулярно приймає для участі у всеукраїнських змаганнях і проходженні спільної підготовки спортсменів і тренерів більш ніж з 10 країн Європи та Азії.
    Більш ніж 10 статей на рік публікувалося на сайті ЄАА про легку атлетику України, регулярно оновлюється міжнародна статистика та бази даних по Українським атлетам.
    За звітний період через офіс федерації були зареєстровані і відповідно отримали допуск для роботи з закордонними менеджерами на участь у найбільших міжнародних змаганнях за запрошенням 279 кращих легкоатлетів України. 89 спортсменів під контролем Федерації отримали дозвіл на виступ за закордонні спортивні клуби.

Фінансова діяльність

    Загальний обіг витрат ФЛАУ за звітний період склав 15 066 711 грн.
    У порівнянні з періодом 2005-2008 року це більше на 11 347 000 грн.
 
Витрати ФЛАУ:
 
    На 2 800 000 грн. проведено розрахунків за купівлю офісу ФЛАУ.
 
    Надано матеріальної допомоги на 4 503 600 грн.:
• на 4 205 000 грн. матеріальна допомога обласним федераціям (екіпірування, оргтехніка)
• на 92 000 грн. матеріальна допомога спортивним школам (оргтехніка)
• на 174 000 грн. виготовлене і видане екіпірування для суддів
• на 32 600 грн. виготовлені і видані стартові номери.
 
    Надано допомогу у підготовці збірних команд на 9 959 000 грн.
• на 9 700 000 грн. видано екіпіровки збірним командам
• на 150 000 грн. видано інвентарю та обладнання (через компанію «Атлетика Віва»)
• на 109 000 грн. видані засоби відновлення і реабілітації (медпрепарати, масажні столи, спеціальні тренажери)

    Більш докладно ця інформація буде надана в звіті ревізійної комісії.

Виконком та офіс федерації
 
    Проведено: 2 конференції, 3 засідання Президії, 57 засідань виконкому, прийнято 445 рішень з них:
• 112 рішень по збірним командам:
• 55 затверджень складів збірних команд для участі в чемпіонатах і кубках світу та Європи, Олімпійських іграх
• 2 затвердження складів кандидатів на участь в Олімпійських іграх
• 5 заслуховувань про хід підготовки до Олімпійських ігор
• 4 заслуховування за підсумками спортивного сезону
• 40 разів – надання пропозицій по преміюванню спортсменів і тренерів
• 119 разів – з основ Статутної діяльності
• 6 затверджень щорічних календарів змагань
• 10 затверджень положень про роботу комітетів і комісій ФЛАУ
• 89 дозволів виступу за закордонні клуби
• 11 по порушенню антидопінгових правил
• 4 рішення за скаргами (спортсменів або тренерів)
• 214 по виконанню рішень президій та конференцій.

    Надійшло 865 листів і звернень. 2600 листів та звернень відправлено.
    Підготовлено та затверджено спільно з Держслужбою:
• 440 положень про змагання, 67 заявок відправлено на участь у міжнародних змаганнях
• 2054 спортсмена, тренера і офіційних осіб оформлені для виїзду за кордон
• 141 тренер відправлений і оформлений для проходження підвищення кваліфікації за кордоном
• 279 спортсменів оформлені для роботи з міжнародними менеджерами

• 147 стастистичних звітів з результатами змагань
• 20 звітів підготовлені і відправлені спонсорам
• 27000 одиниць екіпіровки «Найк» розмитнено і оформлено для видачі
• 2750 одиниць екіпіровки для суддів замовлено, виготовлено і видано.
 
    Організовано та проведено у Києві засідання Ради ІААФ на 120 учасників.

Чемпіонат світу 2013 в Донецьку

 
    Виконана робота за основними напрямками:

1. 2010 рік – підготовлено висновок фахівців ФЛАУ про можливість проведення чемпіонату в Донецьку;
2. Підготовлена документація, проспекти і відеофільм для позитивного рішення Ради ІААФ;
3. 2011 рік – підготовлені документи по проекту бюджету до проведення оргкомітету Кабінету Міністрів України;
4. Підготовлено «КЕРІВНИЦТВО з організації та проведення чемпіонату світу»;
5. Підготовлені проекти бюджетного фінансування за напрямками:
• «Реконструкція спортивних об’єктів», «Придбання інвентарю та обладнання», «Попередні організаційні витрати», «Кошторис на проведення чемпіонату»;
6. Підготовлені технічні завдання з реконструкції спортивних об’єктів – стадіон «Кіровець», комплекс РСК «Олімпійський», розділ «Спеціальні конструкції»;
7. Розроблено плани проведення попередніх організаційних заходів:
• Для членів робочої групи, спортивних суддів, волонтерів, служб правопорядку
• План розміщення та харчування з урахуванням цінової політики ІААФ
• План-проект транспортного забезпечення
• План-проект «Нагородна атрибутика»
• План-проект видання та поліграфії;
8. Підготовлені плани: «Акредитація та розрахунки команд з офісом ІААФ», «Медичне обслуговування», «Допінг-контроль», «Урочисті церемонії»;
9. Спільно з фінуправлінням Держслужби підготовлені для Мінфіну України бюджетні пропозиції щодо підготовки та проведення чемпіонату на 2013 рік;
10. Випущений методичний посібник для спортивних суддів;
11. Через виконавчі органи влади в Донецьку ініційовано питання створення «Агенції з підготовки та проведення в м. Донецьк чемпіонату світу-2013 р. з легкої атлетики серед юнаків»;
12. Спільно з дирекцією чемпіонату відпрацьовані три візити експертів ІААФ;
13. Проведені багаторазові зустрічі з адміністрацією МЗС України з питань в’їзду в Україну учасників чемпіонату, підготовлено відповідний спільний документ;
14. Проведено зустріч з керівництвом прикордонної служби України, підготовлений спільний документ.
 
Недоліки
 
• Не виконано план з організації та проведенню семінарів для керівників обласних федерацій
• Недостатньо уваги було приділено роботі комітетів і комісій ФЛАУ
• Спільно з Держслужбою не завершена реконструкція стадіону в м. Чернігові, для підготовки Олімпійської команди і створення Державного центру олімпійської підготовки
• Спільно з Держслужбою не здійснювався на належному рівні контроль за організацією та проведенням навчально-тренувальних зборів
• Обмін інформацією через засоби комунікацій здійснювався не на належному рівні.