Ігор Гоцул поділився досвідом з професійними маркетологами

234
В рамках 4-денного курсу «Комунікації в рекламі та PR», який 19-22 листопада проводить у Києві Вища Школа Комунікацій, відбулася лекція президента ФЛАУ Ігоря Гоцула «Спортивний маркетинг».
 
Організатори заходу запросили Ігоря Гоцула виступити перед слухачами через те, що він має вищу освіту за цим фахом, також проходив стажування у США, а ще – українська легка атлетика, яку він очолює, є одним з найуспішніших видів спорту в нашій країні.
 
Чому в Україні спортивний маркетинг практично не розвинений, за рахунок чого спорт заробляє у всьому цивілізованому світі, чим спортивна галузь може зацікавити бізнесові кола – це лише декілька з тих питань, які розкрив президент ФЛАУ більш ніж трьом сотням вітчизняних професійних маркетологів. Також пан Гоцул розповів про нюанси роботи зі ЗМІ, як українській легкій атлетиці в такий скрутний для країни час вдається зацікавлювати в собі потенційних партнерів, в наслідок чого в Україні з’являються сучасні арени.
 
 
Після завершення півторагодинної лекції присутні продовжували ставити запитання керманичу ФЛАУ, відбувався обмін візитними картками. Все це дає підставу розраховувати, що закладено ще одну цеглину у розбудову вітчизняного спорту взагалі та легкої атлетики зокрема.
Попередня статтяІнфраструктуру волинського спорту огляне віце-президент Європейської Атлетики
Наступна статтяМикола Мандрона – новий президент ФЛА Львівської області