Студентам – про спортивний маркетинг

170
14 квітня відбулася чергова зустріч Ігоря Гоцула зі студентами та викладацьким складом Національного Університету фізичного виховання та спорту України. Президент ФЛАУ прочитав їм лекцію на тему «Спортивний маркетинг».
 
Розпочав свій виступ Ігор Гоцул з наведення аргументів, навіщо взагалі потрібен спорту маркетинг, з яких елементів складається спортивний маркетинг. Розповів про причини, чому в Україні він досі не сформований, незважаючи на те, що має досить великий потенціал.
 
Найбільша частина часу пішла саме на розповідь про потенціал вітчизняного ринку спортивного маркетингу, а також про інструментарій – чим і як правильно користуватися, щоб бути успішними в спорті з точки зору бізнесової складової цієї успішності. Все супроводжувалося наведенням найрізноманітніших прикладів – як з легкої атлетики, так і з інших видів спорту; як з закордонного досвіду, так і з досвіду українських спортсменів, яким вдалося набути світової слави в понятті набагато ширшому, ніж просто зірка спорту.
 
За традицією, було відведено час і на запитання слухачів. Їх більше за все цікавило скільки коштує зробити з класного спортсмена справжню зірку, а також скільки і на чому саме можна заробляти в спорті.