У Кропивницькому науковці розробляли маркетингову стратегію розвитку спорту

6
25 листопада у Кропивницькому Центрально-український національний технічний університет на базі кафедр економічної теорії, маркетингу та економічної кібернетики, фізичного виховання, а також Національний олімпійський комітет України провели круглий стіл на тему: «Маркетингова діяльність неприбуткової громадської організації, спрямована на розвиток спортивного руху».
 
Учасники круглого столу – викладачі вищих навчальних закладів з маркетингу, фізичного виховання, керівники та працівники закладів сфери фізичної культури і спорту в рамках обговорення та наукової дискусії актуалізували питання некомерційного маркетингу в соціокультурному просторі, у сфері фізичної культури і спорту.
 
Серед учасників заходу був і представник Федерації легкої атлетики України – спеціаліст з маркетингу Департаменту розвитку ФЛАУ Антон Петров. Він, зокрема, поділився практичним досвідом залучення через маркетинг в спорт значних джерел ресурсів від спонсорів. На його думку, сучасний спорт є потужним центром тяжіння самих різних за розмірами та характеристиками цільових аудиторій, які, в свою чергу, цікаві і бажані для виробника і продавця, що шукають свого споживача. Відтак, використання різних спортивних заходів, які стають засобом комунікацій, стає найбільш ефективним майданчиком для просування будь-якого бренду.
 
 
Директори дитячих спортивних шкіл, тренери та представники спортивних клубів, які брали участь у форумі, підняли важливі питання практичного виживання регіонального спорту, слабкої нормативної бази, яка не сприяє зближенню масового спорту і бізнесу.
 
Провідні науковці ЦНТУ запропонували практичну стратегію створення ефективних ринкових пропозицій, здатних принести економічні і репутаційні вигоди спонсорам та рекламодавцям від надання спортивним клубам фінансової підтримки.