З 1 січня «Електронний офіс ФЛАУ» запрацює в повноцінному режимі

290
На засіданні Ради ФЛАУ, яке відбулося 16-17 вересня у Вінниці, представник Комісії змагань Іван Качківський доповів присутнім про стан впровадження аналітичної системи підтримки діяльності Федерації «Електронний офіс ФЛАУ», виконану роботу з її вдосконалення та виправлення недоліків. Наразі не підключилися до системи лише дві територіальні ФЛА – АР Крим та Луганської області.
 
Літнього сезону-2017 «Електронний офіс ФЛАУ» працював у тестовому режимі. Комісія змагань оцінила роботу системи, як успішну. У підсумку «Електронний офіс ФЛАУ» вирішено запровадити з 1 січня 2018 року у повноцінному режимі. Зокрема, за допомогою системи здійснюватимуться контроль за територіальною приналежністю відповідно до Положення про членство в ГС «Федерація легкої атлетики України», контроль сплати членських внесків, вчасного перерахування відсотків від сплати внесків до ФЛАУ, допуску до участі у змаганнях згідно регламентів, а також ведення обліку членських квитків.
 
Секретаріату ФЛАУ доручили надати всебічну методичну допомогу ТФЛА з його впровадження. Контроль за виконанням покладено на голову Комісії розвитку ФЛАУ Володимира Рудюка.
Попередня статтяЗатверджено національний легкоатлетичний календар-2018
Наступна статтяКритерії та умови відбору до збірної України на найближчі міжнародні старти з марафону, півмарафону, ходьби та кросу