єАА розробляє новий маркетинговий план

213

ЄАА дiйшло домовленостi з експертом з маркетингу Патрiком Неллi з приводу розробки нового маркетингового плану.

ЄАА дiйшло домовленостi з експертом з маркетингу Патрiком Неллi з приводу розробки нового маркетингового плану.
Працюючи у Великобританiї, Неллi набув великого досвiду у спортивному маркетингу. Неллi був розробником iснуючих стратегiй розвитку ЄАА та iААФ, якi досi успiшно працюють але вимагають модернiзацiї.
Неллi вже спiвпрацював з ЄАА у 2005 роцi над проектом перегляду та аналiзу потреб європейської легкої атлетики у маркетингу, i пошуку шляхiв втiлення цих потреб у майбутньому.
Протягом наступних десяти мiсяцiв, Неллi розвиватиме цей проект i працюватиме над створенням iнновацiйного маркетингового плану для європейської легкої атлетики.
 

Попередня статтяПорядок денний засiдання виконкому ФЛАУ
Наступна статтяПрес-конференцiя