Безупинний медіа розвиток ФЛАУ

658

Глядач завжди бачить готову картину: успішних спортсменів, які гідно представляють країну на міжнародному рівні, трансляції європейських та світових турнірів з гарною картинкою та досвідченими коментаторами, заповнену новинну стрічку у соціальних мережах, динамічні відео, флеш-інтерв’ю та багато іншого. 

Але щоб створити все це, зацікавити читача, глядача і навіть критика — заохочуються сотні рук: від головних представників федерації до операторів, СММ-спеціалістів, дизайнерів, IT-фахівців і, звичайно, тренерів, які разом зі спортсменами проходять десятки годин підготовки, щоб на ваших екранах висвітлювалися PB, SB, NR після дистанцій та фінальних спроб.

З кінця 2022 року ФЛАУ активно розвиває свої соціальні мережі: Facebook, Telegram, головний сайт федерації. Особлива увага приділяється сучасній платформі Instagram, оскільки саме там мешкає все спортивне, амбітне суспільство, яке має можливість отримувати новини миттєво. Більш того, наразі ФЛАУ вже має акаунт у Тік Ток — молодіжний майданчик, який конкурує з Instagram за кількістю охоплень серед молоді і тим самим залучає та зацікавлює людей різного віку до нашого виду спорту. І з початком Європейських Ігор сторінка у Тік Ток буде запущена.

 

Тільки за останні пів року ФЛАУ отримала величезний фідбек з боку підписників, спортсменів, тренерів та змогла показати гідні результати у соціальних мережах, порівняно з іншими українськими федераціями спорту. Наприклад: 

– найбільшу кількість переглядів зібрало відео з зимового чемпіонату України — 192.000 людей переглянули відео та понад 100.000 розповсюдили його. 

– за півроку на Instagram федерації підписалося близько 3000 людей без вкладень у рекламу, на Facebook прийшло 1500 нових підписників. 

– ми досягли найбільшої точки охоплень у 200.000 людей — тобто акаунт нашої федерації переглянуло 200.000 людей з усього світу у лютому. Наразі нас стабільно дивиться від 30.000 до 50.000 українців, європейців та американців. 

 

 

 

 

 

 

– силами колишнього виконуючого обов’язки президента ФЛАУ Євгена Проніна, ми стали партнерами з креативною агенцією IAMIDEA, яка оновила наш логотип та дизайн стартових номерів. Також Євген започаткував створення унікального мобільного застосунку для ФЛАУ: 

«‎ФЛАУ може стати  першою федерацією легкої атлетики в світі, у якої буде свій застосунок. Функціонал дуже простий – новини, статистика та особистий кабінет будь-якого члена федерації. Туди можна зайти, перевірити всі свої результати, сплатити членські внески. А головне, коли відбуваються змагання з легкої атлетики, дуже важко заходити з телефона на сайт і дивитися результати, забіги, протоколи. Хочемо зробити це значно простішим. Наприклад, пробіг – результат одразу прилітає в особистий кабінет». І наразі додаток знаходиться на фінальній стадії розробці». 

– ще активніше ведеться головний сайт федерації. Ольга Ніколаєнко — прес-аташе ФЛАУ не припиняє оновлювати новинну стрічку цікавими розборами комерційних стартів, створювати глибинні текстові інтерв’ю, підсумовувати міжнародні змагання, а також повідомляти про важливі рішення всередині федерації. 

– легку атлетику завдяки ініціативності Богдана Чорномаза, який наразі є провідним тренером зі спринту, стали більше показувати на ТВ-каналах. Богдан коментує різні міжнародні та комерційні змагання за участю українців і завдяки цьому також активно підіймає рівень впізнаваності і самого виду спорту, і наших зірок. 

Все це і навіть більше робиться для того, щоб популяризувати легку атлетику України і робити її привабливою, інтригуючою та перспективною для людей різного віку в усьому світі. Адже наразі World Athletic, за словами Іоланти Хропач — генеральної секретарки ФЛАУ, яка постійно бере участь в міжнародних конференціях з розвитку легкої атлетики, пропагує ідею робити вид спорту цікавим не тільки для спортсменів, але і для фанів. 

Саме тому ми намагаємося створювати цікавий контент, як в соціальних мережах, так і на стадіонах, бо маємо одну головну мету — зробити спогад і фана, і спортсмена про будь-який чемпіонат яскравим. Тим самим приєднуємося до ініціативи World Athletics і продовжуємо креативно готуватися до майбутнього чемпіонату світу у Будапешті, а також вибудовувати нову стратегію просування. 

«Зараз я бачу одну ціль — зробити контент на сторінках ФЛАУ приємною буденністю для кожної людини, яка хоч трохи цікавиться легкою атлетикою. І я знаю, що те, що ми зробили за ці пів року — вже приносить відповідний фідбек. Тільки на командному чемпіонаті України до мене підійшла група спортсменів і сказали: “Дуже все круто, завжди заходимо, коли стає сумно чи хочеться щось про наших почитати”. Тобто стратегія працює.

Наші новини, наш дизайн, загалом наш контент — стає чимось звичним, цікавим, потрібним, а іноді і необхідним глядачеві. І надалі на меті робити все ще більш професійно, починаючи від якості зйомки, закінчуючи динамікою стрічки інстаграм. Так, бувають помилки, але намагаюся завжди якомога швидше на все реагувати і не допускати у майбутньому. Те, що я бачу зараз — захоплює робити все ще крутіше і виходити на рівень контенту European Athletics і я рада, що всі ідеї керівництво федерації активно підтримує», — СММ ФЛАУ Довгуша Ірина.