Перший випуск після річної перерви вийшов минулої п’ятниці. Рік тому, як і минулі роки, ФЛАУ пропонувала слідкувати за трансляціями змагань, які на той момент організовував колишній маркетинговий директор ФЛАУ Юрій Шаповалов з залученням кращих відеооператорів та сценаристів України.
Сьогодні формат роликів кардинально змінився і поки не може боротися за кількість переглядів, які пропонували трансляції. До війни етери чемпіонатів України переглядало від 5000 глядачів до 45.000.
Тому зараз найбільше бажання та мета ФЛАУ — відновити цей формат і транслювати змагальні події. Проте, нова рубрика також зацікавила та знайшла своїх фанатів. Тепер кожної п’ятниці буде виходити випуск новин, які відбулися в легкоатлетичній родині за робочий тиждень. Наразі ролик має 1000 переглядів і 15 залучених коментаторів, які висловили свою критику та схвалення.
У випуску глядачі дізнаються про гучні події, комунікацію спортсменів, модні рішення, локації та місця зборів провідних атлетів країни, їх плани на майбутні старти та багато іншого.
Олександр Опейкін, директор по маркетингу ФЛАУ зауважив, що формат і сам ресурс має велику перспективу і ФЛАУ готова розвивати і цей канал комунікації з аудиторією, вдосконалювати його і розширювати можливості. Головна мета наразі — зробити ведення каналу систематичним при будь-яких подіях та завантаженості у змагальний сезон.
Підписуйтесь на канал, щоб не пропустити випуск вже цієї п’ятниці.